Suplementy odchudzające rozwiązaniem dla otyłych?
 Oceń wpis
   

W dzisiejszych czasach tabletki na odchudzanie to zalecane rozwiązanie dla tych ludzi, którzy wymagają fachowej pomocy w zrzuceniu niepotrzebnych kilogramów. Okazało się bowiem, iż tabletki odchudzające wytwarzane od niedawna odznaczają się znacznie większą efektywnością, niż choćby kilka lat temu.

Dlatego preparaty na odchudzanie są coraz częściej wykorzystywane. Naturalnie wiele ludzi może mówić, iż w ich przypadku żadne preparaty odchudzające nie poskutkowały, jednakże nie można wychodzić z założenia, iż wszystkie takie produkty zupełnie nie działają. Niestety dalej sporo osób zażywających różnego rodzaju preparaty na odchudzanie nie stosuje wskazówek producentów. Nie powinno więc dziwić, iż później skarżą się na brak ich działania.

Stąd też przed nastawieniem się na jakikolwiek preparat dedykowany dla osób zwalczających zbędne kilogramy, trzeba dogłębnie zaznajomić się z wskazówkami pochodzącymi od producenta. Sporo środków jest chociażby przeznaczonych dla kobiet znajdujących się w wyznaczonym wieku, część może być też wyprodukowanych z myślą o mężczyznach. Nie zawsze też elementy mieszczące się w suplementach odchudzających będą identycznie działały na ciało dwóch różnych osób. Trzeba więc o tym pamiętać, jeśli decyduje się na walkę z nadwagą przy użyciu preparatów na odchudzanie.

To oczywiście nie wszystko. O ile preparaty odchudzające są świetnym rozwiązaniem na przykład na szybszą przemianę materii, o tyle przy pomocy samych środków się nie schudnie. Wypada więc mieć to na uwadze, żeby im troszkę pomóc. Biorąc suplementy zgodnie z zaleceniami wytwórcy, a następnie jeść ciężką późną kolację to nie będzie dobre wyjście, więc jakiekolwiek wątpliwości, że ponownie nie schudłaś, możesz mieć wówczas tylko do siebie.

Niestety ludzie są leniwi i ciągle marzą o tym, iż kiedyś stworzona zostanie czarodziejska tabletka, dzięki której z dnia na dzień zrzucą kilka kilogramów. Współczesne środki odchudzające niestety nie działają aż tak dobrze, jednak ich efektywność jest niewątpliwie duża, o czym przekonało się już wiele ludzi. Wypada pamiętać tylko o tym, żeby nie zapominać o potrzebie poprawnego odżywiania się i zadbać o odpowiednią ilość ruchu w naszym dotychczasowym życiu.
 

Czy tabletki odchudzające są skuteczne?
 Oceń wpis
   

Problem nadwagi dolega coraz to większej ilości osób, więc nie można obok niego przechodzić obojętnym, a wręcz przeciwnie. Zresztą, ludzie sami to dostrzegają, ponieważ ich jadłospis jest dominowany przez Fast Foody, tłuszcze nasycone, napoje gazowane, wielkie ilości cukru, a także wiele innych, które wpływają bezpośrednio na opóźnienie metabolizmu i odłożenie tkanki tłuszczowej.Tabletki ochudzające

Skuteczność tabletek

W obliczu takiej sytuacji wcale nie dziwi fakt, że sięga się po tabletki na odchudzanie. Dlaczego? A no z prostej przyczyny, którą jest chęć szybkiego i bezproblemowego porzucenia zbędnych kilogramów. Skądinąd zresztą chyba wszyscy wiemy, że odchudzanie potrzebuje czasu, zaangażowania i cierpliwości, a to ma się nijak do naszego lenistwa, a więc popyt na najlepsze tabletki na odchudzanie dziwić nie powinien. Jak to wygląda w praktyce? Aby to zrozumieć, najlepiej cofnąć się do sytuacji sprzed kilkunastu lat, kiedy to wszelkiej maści preparaty na odchudzanie były wydawane jedynie na receptę. Później się to jednak zmieniło, ponieważ powyższe powodowały cały szereg skutków ubocznych, niemożliwych do odwrócenia, toteż temat ten podjęto raz jeszcze. Jak? A no poprzez produkcję zupełnie nowych leków, które możemy kupić już dziś w aptece. Te dzisiejsze, czyli właściwie to dotychczas najlepsze tabletki na odchudzanie charakteryzują się zapewnieniem szczupłej sylwetki bez wymogu ograniczenia żywienia bądź jakiejkolwiek zmiany na tej płaszczyźnie.

Dostępność

Wszystko to natomiast dostępne bez większego kłopotu, bowiem właściwie wszystkie preparaty na odchudzanie znajdziemy w sieci internetowej. Jasne, czasami konieczna jest recepta, ale to normalna kolej rzeczy, która absolutnie nikogo dziwić nie powinna, a wręcz przeciwnie.

Bezpieczeństwo

Ostatnią ważną kwestią, którą niewątpliwie trzeba tutaj poruszyć, jest oczywiście bezpieczeństwo stosowania wyżej wymienionych. Niejednokrotnie bowiem bywa tak, iż ktoś tabletki na odchudzanie stosuje bez umiary i niezgodnie z zaleceniami lekarzy, przez co od razu skazuje swój organizm na doświadczanie naprawdę negatywnych konsekwencji. Nie warto jednak do tej grupy dołączać, bo takie specyfiki mogą być naprawdę nieszkodliwe, ale warunkiem jest stosowanie ich tak jak stosować je należy.
 

Odchudzanie i jego wpływ na występowanie chorób
 Oceń wpis
   

 

Odchudzenie się i osiągnięcie wagi, przy której zwiększy się nasza samoakceptacja to temat, który interesuje bardzo wiele osób i co ważne nie dotyczy wyłącznie Pań. Każdy chce wiedzieć jak szybko schudnąć. Każdy chce wyglądać pięknie i zdrowo a idealna waga bez wątpienia w tym bardzo pomaga. Planując zrzucenie wagi do zadowalającego nas poziomu, nie należy jednak zapominać, by ten proces dobrze zaplanować. Bardzo istotne jest to jaki sposób odchudzania wybierzemy. Skutecznie odchudzanie to podstawa. Jego wybór to sprawa bardzo poważna.

zdrowe odchudzanieWybierając sposób odchudzania, należy uwzględnić wiele czynników. Jednym z ważniejszych jest to, jaki sposób odchudzania będzie tym, z którym sobie poradzimy. Bez wątpienia istnieją diety, które wymagają znacznych wyrzeczeń wybór takiej może skończyć się tym iż szybko z niej zrezygnujemy i nasz wysiłek pójdzie na marne. Najlepiej jest więc decydować się na dietę, która będzie dla nas niewielką niedogodnością. Co ważne w przypadku każdego za nas, wybór może być inny. Część osób jest gotowa ponieść duże wyrzeczenia, inne nie. Dla części zmiana sposobu odżywiania będzie mało zauważalna, gdyż na co dzień żywią się podobnie, inni muszą przestawić się często o 100 %. Warto więc analizować diety i możliwości odchudzania i wybierać takie, które nam odpowiadają najbardziej.

Wybór sposobu odchudzania to jednak nie tylko sprawy wysiłku i motywacji do zmian. Ważne jest jeszcze coś. Można się posunąć do stwierdzenia, że najważniejsze sposób odchudzania należy dopasowywać do naszego stanu zdrowia i uwzględniać istniejące i przebyte choroby. Bez wątpienia jest to krytycznie ważne. Zarówno zmiana sposobu odżywiania jak i wysiłek fizyczny zalecany przy odchudzaniu, może nie być obojętny dla naszego organizmu i spowodować wiele negatywnych skutków. Przed podjęciem odchudzania trzeba wiec sprawdzi czy dana dieta nie zawiera przeciwwskazań zdrowotnych. Często właśnie tak jest, a informacje są jasne nie powinni danej diety stosować ci, którzy chorują na określone jednostki chorobowe. Jeśli taka informacja się pojawia bez wątpienia należy jej przestrzegać.

Ćwiczenia


Wysiłek fizyczny, to jak wspominałem druga rzecz, która może spowodować komplikacje zdrowotne. Warto mieć to na uwadze i nie podejmować się wysiłku, który jest nam zakazany. W celu upewnienia się, czy rzeczywiście tak jest, najprościej i najbezpieczniej skonsultować się z lekarzem.

ćwiczenia a odchudzaniePodsumowując dieta jest obciążeniem dla organizmu tak jak ćwiczenia, które w trakcie odchudzania zalecane są do wykonywania. Odchudzanie jest istotne, jednak odchudzanie się i ryzykowanie swoim zdrowiem jest jak najbardziej niewskazane. Przed podjęciem decyzji o odchudzaniu się przy pomocy jakiejś wybranej diety, należy więc zdecydować się na analizę, czy nie zaszkodzi ona nam i naszemu zdrowiu. Bardzo często tak właśnie jest mało tego. Wiele diet niesie ze sobą ryzyko chorób na przykład anemii. Warto takich unikać i uważać na to, by dieta nie stała się zaczątkiem ważnych problemów zdrowotnych. To bowiem jest zbyt wysoka cena za zrzucenie kilku kilogramów.

Komentarze (0)
Otyłość
 Oceń wpis
   

 Problemem naszych czasów jest nadwaga i otyłość. Jeżeli popatrzymy na statystyki ilu ludzi jest zagrożonych otyłością a ilu na nią cierpi, to niestety musimy sobie powiedzieć, że stała się ona epidemią i plagą przełomu dwudziestego i dwudziestego pierwszego wieku. W ślad za narastającym problemem pojawili się ludzie starający się mu zaradzić i masowo pojawiają się kluby w których można uprawiać ćwiczenia, pojawiła się profesja osobistego trenera, dietetycy przeżywają swój renesans a apteki są zasypane preparatami na odchudzanie.


Na czym polega problem z otyłością? Nie powstała ona wyłącznie z lenistwa ludzi nią dotkniętych, chociaż tak się często uważa. Naukowo mówiąc otyłość to po prostu nazbieranie się w organizmie człowieka zbyt dużej ilości komórek tłuszczowych. Tłuszcz nie wziął się z powietrza, to jedzenie, którego zjedliśmy za dużo (jak na nasze potrzeby) się w niego zmieniło. Tendencja do gromadzenia zapasów tłuszczowych to niezbyt mile dzisiaj widziany spadek po naszych paleolitycznych przodkach. W tamtych czasach jedzenie nie trafiało się codziennie, czasem myśliwemu na polowaniu powiodło się, czasem nie, więc czasem posiłek był, czasem niestety nie. Ludzie gromadzili w swoim organizmie zapasy na chude czasy. Dzisiaj, gdy nas, Europejczyków czy Amerykanów, takie problemy nie dotyczą, gromadzenie tłuszczu jest kłopotliwe. Ten problem dotyczy nas w różnym stopniu, mniejszym lub większym.


Lekarze ogólnie zgadzają się, że otyłość jest bardzo szkodliwa. Najczęściej wymieniane choroby, które mogą być przez nią wywołane, to choroba zwyrodnieniowa stawów, cukrzyca, za wysokie ciśnienie i niektóre rodzaje nowotworów. Obecnie pojawili się lekarze i całe poradnie lekarskie, w których leczy się pacjentów otyłych. Lekarze przepisują im odpowiednie tabletki odchudzające i pomagają ustawić prawidłową dietę.


Otyłość jest jak najbardziej mierzalna. Metod pomiaru jest kilka. Najpopularniejsza, najbardziej znana to tak zwany współczynnik BMI, który wylicza się na podstawie zmierzonego wzrostu i wagi człowieka. Im wyższy, tym człowiek jest bardziej otyły. Ale nie działa to w drugą stronę, zbyt niskie wartości indeksu też nie są objawem zdrowia. Jeżeli współczynnik ten wynosi poniżej 18 świadczy o niedożywieniu organizmu. W widełkach pomiędzy 18 a 25 waga jest prawidłowa (choć my, żyjąc w erze wychudzonych modelek w dalszym ciągu możemy uważać się za grubych), powyżej 25 a poniżej 30 zaczyna się nadwaga, zaś po przekroczeniu 30 już wchodzimy w obszar otyłości. Na tym etapie raczej sami nie poradzimy sobie z leczeniem, trzeba sięgać po tabletki odchudzające, w konsultacji z lekarzem.

Komentarze (0)
Jak optymalnie wybrać tabletki na odchudzanie? cz. 1
 Oceń wpis
   

Wielu z nas niejednokrotnie spotkało się z opinią, że tabletki na odchudzanie tak naprawdę nie działają a efekty opisywane przez producentów mają na celu wyłącznie zachęcić nas do zakupu. Fora internetowe pełne są opinii niezadowolonych klientów narzekających na brak sukcesów podczas kuracji. Przyczyną takiego stanu rzeczy nie są jednak same preparaty odchudzające, a błędy w ich stosowaniu. Pierwszym, podstawowym problemem który bardzo często nie pozwala tabletkom działać tak jak powinny jest brak systematyczności w ich zażywaniu. Kuracje przerywane na dzień czy dwa na pewno nie pozwolą nam osiągnąć zadowalających rezultatów. Drugim podstawowym błędem popełnianym przez ogromną ilość osób jest nieodpowiedni dobór tabletek do indywidualnych potrzeb. Dostępne na rynku preparaty bardzo często różnią się znacząco zarówno składem jak i działaniem. Oczywistą sprawą jest, że osoba nie potrafiąca powstrzymać się przed jedzeniem słodyczy w nocy będzie potrzebowała tabletek zupełnie innych niż ktoś kto boryka się z problemem zbyt wolnej przemiany materii. Niniejszy artykuł ma na celu przybliżenie głównych grup preparatów odchudzających dostępnych obecnie na polskim rynku.

suplementy diety

Zapanuj nad swoim apetytem

Pierwszą grupą suplementów są tabletki na odchudzanie hamujące łaknienie. Preparaty z tej kategorii przeznaczone są dla osób które nie potrafią poradzić sobie z uczuciem głodu. Jak wiemy odchudzanie opiera się na dostarczaniu naszemu organizmowi mniejszej ilości kalorii niż potrzebuje do normalnego funkcjonowania. Osiągnięcie tak zwanego ujemnego bilansu energetycznego wiąże się zatem ze zdecydowanym ograniczeniem przyjmowanych przez nas porcji jedzenia. Wiele osób nie potrafi przyzwyczaić się do malutkich posiłków a towarzyszące przy tym nieustanne uczucie głodu przyczynia się do częstego łamania diety i podjadania pomiędzy posiłkami. W takiej sytuacji z pomocą przychodzą tabletki odchudzające hamujące łaknienie. Zażywane przed posiłkiem i popijane dużą ilością wody powodują zdecydowanie szybsze uczucie sytości. Dzięki temu jemy mniej, systematycznie przyzwyczajając nasz żołądek do mniejszych porcji. Dodatkowo tabletki hamujące apetyt dają poczucie sytości jeszcze długo po zjedzonym posiłku. Nie trudno domyślić się że działanie to zdecydowanie wpływa na finalny sukces w osiągnięciu wymarzonej sylwetki.

Spalaj jeszcze więcej tłuszczu

Drugą grupą suplementów są tabletki odchudzające zwiększające tempo spalania tłuszczu. Tak zwane fat burnery przeznaczone są dla osób, które poza odpowiednią dietą zdecydowane są często zażywać aktywności fizycznej. W takiej sytuacji spalacze tłuszczu mogą przyspieszyć proces pozbywania się materiałów zapasowych nawet o 100 %. Wynika to z faktu, iż związki zawarte w tabletkach rozbijają cząsteczki tłuszczu ułatwiając organizmowi czerpanie energii właśnie z nich. Inną niezaprzeczalną zaletą fat burnerów jest ich działanie antyataboliczne. Substancje zawarte w preparatach pozwalają naszym mięśniom na szybszą regenerację. Dodatkowo dostarczają nam energię. W efekcie pozwalają na dłuższe i intensywniejsze treningi które w konsekwencji doprowadzą nas do upragnionej wagi. Osoby które nie boją się ruchu i lubią sport, ale z jakiejś przyczyny zapuściły swoje ciało tłuszczem, powinny poważnie przemyśleć suplementację tabletkami z grupy spalacze tłuszczu.

spalacze tłuszczu

 

 

Komentarze (0)
Jak chudnąć każdego dnia?
 Oceń wpis
   

Jeżeli tracimy kontrolę nad naszą wagą zaczynamy też tracić kontrolę nad naszym wyglądem. Kobiety ogólnie mają raczej niską samoocenę i tendencję do narzekania na swoje ciało. Jeżeli zaczynają nadmiernie tyć bardzo szybko doprowadzają do pogłębienia się swoich kompleksów. I zamiast cieszyć się życiem ukrywają się przed światem.


W życiu otyłej kobiety przychodzi taki moment, że już nawet nie ma ochoty na uprawianie sportu. Nawet nie dlatego, że ją to męczy. Bardziej dlatego, że wstydzi się przed innymi pokazać w ubraniu sportowym, które raczej jest kuse i obcisłe, nie pomaga w tuszowaniu defektów figury.

tabletki
Co wówczas pozostaje? Desperacka walka o utratę każdego kilograma. Jeżeli taka kobieta poszuka wsparcia w dobrym, wyrozumiałym i cierpliwym lekarzu, skorzysta z porad dobrego dietetyka, zacznie przyjmować tabletki odchudzające, to ma duże szanse na sukces. O ile wytrwa.
Co można jednak zrobić żeby do takiego stanu nie dopuścić? Co robić, żeby zawsze być szczupłym? Po prostu spalać te kalorie, które się zjada. Czyli ćwiczyć.


Na pewno wiele osób oburzy się i powie, że przecież ćwiczą. Chodzą na siłownię co jakiś czas, czasem są na basenie i nic to nie daje. Nawet jeżeli próbują zażywać tabletki na odchudzanie to i tak nie chudną.
Ale obserwacje i badania dowodzą, że jest inaczej. Że osoba która uprawia różne formy wysiłku fizycznego regularnie jest szczupła i pozostaje też dużo zdrowszą od tych, którzy tego nie robią.

odchudzanie
Ćwiczenia niekoniecznie muszą być czasochłonne. Musimy sobie wyrobić nawyk ćwiczenia mimo woli, tak jakby od niechcenia, przy okazji. Nasz tłuszcz z brzucha nie spala się tylko wtedy gdy pływamy w basenie, ale też wtedy gdy chodzimy, sprzątamy, nawet jedziemy autobusem. Musimy jednak wprowadzić więcej chodzenia niż jeżdżenia, żeby nigdy nie groziło nam sięganie po preparaty na odchudzanie. Musimy wdrożyć wysiłek fizyczny podczas codziennych zajęć.


Jak to zrobić? Jeżeli to jest możliwe przestać jeździć samochodem a zacząć jeździć autobusem. Zawsze mamy do przejścia kilkaset kroków, zanim dojdziemy do przystanku. Jeżeli się da, pracujemy niedaleko od domu, mamy dobrą drogę, możemy jeździć rowerem. To świetny wysiłek, znakomicie poprawiający naszą kondycję i bardzo zdrowy. Zamiast jechać do pobliskiego sklepu na zakupy przejdźmy się pieszo. Może nie kupimy aż tyle, bo będzie nas ograniczała możliwość przyniesienia zakupów, ale też mniej zjemy. Zamiast wjechać po ruchomych schodach, po prostu wejdźmy. Zamiast wjechać windą na drugie piętro tak samo, wejdźmy po schodach.
Jeżeli przyzwyczaimy się do takich drobnych zachowań nigdy w życiu nie będą nam potrzebne żadne tabletki odchudzające.

Komentarze (0)
Jak nie utyć?
 Oceń wpis
   

Nadwaga jest poważnym problemem naszych czasów. Nawet osoby o prawidłowym współczynniku BMI często narzekają na to, że są za grube i muszą zrzucić kilka kilogramów. A może zamiast z wysiłkiem i wyrzeczeniami zrzucać po prostu nigdy ich nie zbierać?


To jest możliwe. Oczywiście, wymaga wysiłku, ale przecież jakiekolwiek dbanie o siebie i swój dobry wygląd wymaga pracy. Łatwiej przecież zawczasu zapobiegać pojawieniu się nadwagi, zamiast potem męczyć się nad pozbyciem jej tracić bardzo dużo czasu na siłowni i przy ćwiczeniach, płacić dietetykom i trenerom i kupować kilogramami skuteczne tabletki na odchudzanie.
Co możemy zrobić, żeby nie utyć? Przede wszystkim musimy wypowiedzieć walkę kilogramom które miałyby się pojawić. Musimy zacząć działać już dziś i działać konsekwentnie każdego dnia.


Przede wszystkim musimy przeanalizować nasze posiłki. Jeżeli mamy tendencje to tycia to znaczy że jemy za dużo lub nieodpowiednie pokarmy (zbyt tłuste lub zbyt kaloryczne). I aby zachować szczupłą, proporcjonalna sylwetkę musimy przede wszystkim kontrolować ilość zjadanych przez nas kalorii. Pomogą nam w tym drobne, codzienne nawyki, które jeżeli przyswoimy sobie, przestaną być dla nas dokuczliwe, staną się po prostu naszym sposobem na życie. Wielka nadwaga rzadko narasta szybko, częściej po prostu niezauważalnie, dzień po dni, miesiąc po miesiącu przybywa nas odrobinę. Po kilku latach zauważamy problem, ale uznajemy, że aż tak bardzo nam to nie przeszkadza. Po kilku kolejnych latach dostrzegamy poważny problem, i wówczas desperacko zaczynamy starać się odchudzić, sięgając po tabletki odchudzające. A można do tego w ogóle nie dopuścić.


Jak odżywiać się, żeby nie tyć? Wystarczy prawie niezauważalnie ograniczyć ilość jedzenia. Zamiast słodzić kawę dwoma łyżeczkami cukru wystarczy posłodzić jedną. Po kilku dniach przyzwyczaimy się do nowego smaku i będziemy kawę uważali za odpowiednio słodką. A zaoszczędzimy sobie kilka kalorii dziennie. Kupmy trochę mniejsze miseczki na zupę. Zamiast nalewać dwie chochelki zaczniemy jeść półtora. Uczucie niedosytu będziemy mieć tylko przez chwilę, potem nasz żołądek przyzwyczai się do mniejszych porcji, obkurczy i będziemy wstawać od posiłku z uczuciem sytości. Spójrzmy na nasze codzienne posiłki i zastanówmy się, jakich zmian moglibyśmy w nich dokonać, żeby nie dopuścić do rozwoju problemów, żeby nie musieć sięgać po nawet najlepsze tabletki na odchudzanie.

Komentarze (0)